2e blok - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu 2e blok - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu

2e blok

Blijf op de hoogte en volg Bart

11 November 2013 | Zweden, Sundsvall

Hallo allemaal,

Ik zou eigenlijk gisteren een update doen, maar er was het een en ander tussen gekomen, dus ik doe hem vandaag weer, sowieso ben ik over het algemeen niet heel productief in het weekend geen idee hoe dat komt :P
Het weer blijft nu een beetje rond de 0*C hangen, het blijft dus glad, vooral omdat er niet wordt gestrooid in Näcsta, daar buiten kan je wel gewoon goed lopen.

Deze week begonnen 2 nieuwe vakken Prototyping of Electronic Systems en Web Programming, Dit waren de vakken waar ik het meest naar had uitgekeken in deze minor en ik ben heel blij dat ik deze gekozen heb, ik had Dinsdag een introductieles voor Prototyping en de docent is heel erg motiverend en praat met veel passie over het vak.
Donderdagmiddag en Vrijdagochtend hadden we Web Programming en deze docent weet het ook heel overtuigend te brengen!
Hij heeft ons Vrijdagochtend (8 uur) 2 uur lang verteld over statistieken zonder dat iemand in slaap te laten vallen :P
(De docent Network Security had niet meer dan 10 minuten nodig..)
verder bestaat dit vak voor het grootste gedeelte uit praktijk, daar ben ik wel blij mee.

Behalve deze 2 vakken heb ik deze week alleen aan een opdracht gewerkt, deze moest voor Vrijdag worden ingeleverd, dat is alleen niet gelukt vanwege een plugin :@ Ik hoop dat ik het deze week nog kan inleveren.
Veel mensen waren aan het leren voor het tentamen Zweeds, maar voor de Nerderlanders en Duitsers is dit een vrij makkelijke taal.

Vrijdagavond zijn we naar kårhuset geweest om te vieren dat de tentamenweek voorbij is, ondanks dat er op Zaterdag nog tentamens waren..
We hebben beerpong gespeeld in de kelder en daarna waren we nog naar een after party geweest, ik had alleen beter daar kunnen blijven , de rest was daar blijven slapen terwijl ik eerst nog een half uur naar huis moest lopen..
De volgende ochtend werd ik wakker om 10 uur, het tentamen was dus al een uur bezig, ik had me wekker verkeerd gezet en mijn telefoon staat 's avonds in vliegtuig mode dus ik kon niet wakker gebeld worden.
Toen ik op school aan kwam kon ik niet meer naar binnen omdat er al mensen klaar waren en buiten stonden..
Ik hoop dat mijn herkansing beter gaat :P

De rest van de dag heb ik niet heel veel gedaan, 's avonds ben ik naar Chris geweest om wat cocktails te proberen voor een feest in de avond, ik had echter beloofd om naar een ander feest te gaan aan de andere kant van Sundsvall :s de cocktails waren wel heel goed, dat moet ie vaker proberen :P
Het feest waar ik heen was gegaan was niet heel bijzonder, er waren niet heel veel mensen en ik was vrij moe van de Vrijdagavond, ik was dus om 11 uur met een paar anderen naar huis gelopen.
De rest was naar kårhuset geweest en van de verhalen was het wel leuk, maar ik was blij dat ik vroeg naar huis was gegaan :)

Zondag ben ik er om 9 uur uitgegaan en heb ik eerst een rondje gelopen, deze keer had ik alleen een vrij pittige heuvel genomen, dus ik kan nu nog nagenieten :|
In de middag heb ik weer een schema gemaakt voor de rest van de week en een beetje muziek geluisterd.
's avonds net voordat ik naar bed wou gaan belde Gosia op om naar hun appartement te komen, we hebben dus een film gekeken en ik was uiteindelijk om 2 uur weer naar huis gegaan.. tot zover mijn goede voornemen om op tijd naar bed te gaan :P

Vandaag heb ik eerst de was gedaan en ik ga zo weer verder met mijn opdrachten voor de rest zal ik waarschijnlijk weinig doen.
Ik laat dus volgende week wel weer weten hoe deze week is gegaan.

Till nästa vecka

  • 14 November 2013 - 11:52

    Gerda:

    Hoi Bart, je bent wel heel trouw in het schrijven van je verslagen. Onwijs leuk om steeds weer te lezen wat je meemaakt. Als ik de verhalen zo lees heb je het ontzettend naar je zin, en loopt ook het studeren wel naar wens al is je tijd verslapen voor een tentamen natuurlijk niet zo slim.

    Nog heel veel succes met je studie en blijf genieten van alles wat je doet.

    Groetjes vanuit een regenachtig Ter Aar, Ben, Gerda, Joey en Davy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 16899

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Zweden

Landen bezocht: