Week 47 - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu Week 47 - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu

Week 47

Blijf op de hoogte en volg Bart

17 November 2013 | Zweden, Sundsvall

Hallo allemaal,

Weer een dood gewone week in Sundsvall, Ik zit nu in een vrij goed ritme voor uitgaan en school werk, dus ik verwacht dat de volgende tentamens beter zullen gaan, mits deze niet in het weekend worden gepland..
Ik ben blij dat mijn updates nog steeds gewaardeerd worden, ik vind het zelf ook leuk om te schrijven wat ik hier meemaak!
Doordeweeks was het weer spekglad, maar deze zaterdag was het ineens 10*C :O Gelukkig regent het hier bijna niet.

Deze week had ik maar één practicum les die uiteindelijk gecanceld werd, ik ben dus Maandag, Dinsdag en Vrijdag thuis gebleven en heb aan opdrachten gewerkt.

Woensdag heb ik bijna de hele dag in de bibliotheek gezeten, daarna hebben Adelina en ik samen wat gekookt, ik had hollandse stampot en Adelina had Spaanse omelet gemaakt en het smaakte heel goed!
's avonds waren we naar een concert van een Zweedse zanger geweest, daar kwamen we Henna, Daria, Annika, Gosia en Dominik tegen en we zijn samen wat wezen drinken, we waren uiteindelijk rond 11 uur thuis.

Donderdag ochtend ben samen met Adelina ik naar school gegaan om aan opdrachten te werken, verder hebben we in de bibliotheek gezeten, 's avonds hebben we Spaghetti Bolognese gegeten bij Adelina thuis en het was super lekker en gezellig!

Vrijdag ochtend heb ik eerst een rondje hardgelopen, voor de verandering ben ik de Zuiderberg opgelopen om een rondje om het meer te lopen, maar dat was een vrij pittige helling. Ook lag er een centimeter ijs op het voetpad dus het was niet heel lekker lopen..
's avonds hadden we een afscheidsfeest voor Reza, omdat hij terug moet naar Iran, na 3 jaar in Sundsvall te hebben gewoond. In die 3 jaar heeft hij een geweldige indruk achtergelaten onder de studenten en binnen de universiteit, hij was daarom ook uitgenodigd voor 10 verschillende afscheidsfeesten. We gaan hem allemaal super erg missen!
Op het laatst zijn we naar het centrum gegaan, alleen wegens omstandigheden waren we daar pas rond half 2, dus konden we niet veel meer doen, we hebben dus maar een biertje gedaan in een bar en daarna zijn we naar de MAX gegaan. (Zweedse Mac Donalds)
Het was heel gezellig alleen jammer dat we daarna weer helemaal terug moesten lopen naar Nacksta, ik had nog geprobeerd vervoer te regelen maar dat is niet gelukt :P we waren dus uiteindelijk rond half 5 thuis :(

Zaterdag zijn we naar Systembolaget en ICA geweest om alcohol te halen voor de avond. Overdag was het super warm, ik was zowat aan het zweten. Toen we terug kwamen in Nacksta hebben we samen wat simpels gegeten, daarna heb ik eerst ff een uur geslapen en een douche genomen en daar was ik achteraf héél blij mee!
Eerst hadden we een preparty bij Chris en rond een uur of 12 zouden we naar Allstar gaan, Adelina moest alleen nog eten dus zijn we om 11 uur naar haar appartement gegaan, daar hadden we een andere preparty en deze keer waren we rond 2 uur in het centrum.. we zijn dus voor een uur naar Allstar geweest waar we de rest van de groep weer tegenkwamen en het was heel gezellig! :D
Rond een uur of half 4 zijn we weer terug gelopen en het was nu veel harder gaan waaien en natuurlijk volle tegenwind! Daarna hebben nog wat gedronken en zijn we naar bed gegaan.

Vanochtend werd ik om 8 uur wakker en kon niet meer slapen, uiteindelijk ben ik om 11 uur uit bed gegaan en heb helemaal niks gedaan :)
Ik ga zometeen nog met Chris en Adelina naar ICA om boodschappen te doen voor morgen en daarna hoop ik vroeg te kunnen slapen.

Dat was het weer voor deze week,
Tot volgende week!

  • 17 November 2013 - 15:52

    Linda Dol:

    Hoi Bart
    Het is erg leuk om je verhalen te lezen. Blijven we toch een beetje op de hoogte.
    Ik denk wel, als je thuis bent, je je kookkunst moet tonen aan je broers en ouders. En lijkt allemaal erg lekker wat je maakt.
    Veel plezier weer deze week

    Groet
    De dolletjes

  • 17 November 2013 - 16:00

    Linda Dol :

    Trouwens.... Taxi te duur?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 16991

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Zweden

Landen bezocht: