Halloween! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu Halloween! - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu

Halloween!

Blijf op de hoogte en volg Bart

27 Oktober 2013 | Zweden, Sundsvall

Hallo allemaal,

hier is weer een update van afgelopen week, deze week ging het vooral over het grootste feest van het jaar (in kårhuset), het Halloweenfeest!
Het weer is weer hetzelfde als twee weken terug, het is weer warmer, de zon schijnt, het is vrij mistig en het regent bijna niet.
Ook heb ik deze week een presentatie moeten houden in het engels en dat is toch nog wel ff wat anders als gewoon met iemand praten..
Wat ook niet helpt is dat de docent lui en vaag is, mijn voorbereiding was dus niet goed.

Dinsdag heb ik samen met een klasgenoot uitgevonden wat we precies moeten doen voor de presentatie van Woensdag/Donderdag.
Ik heb dus de hele dinsdag avond besteed aan het schrijven van een verslag Ik was thuis om 8 uur, na de Zweedse les en heb eerst koffie gezet voor de avond. Uiteindelijk was ik 2 uur klaar met mijn verslag en presentatie.

Woensdag zouden we moeten presenteren, maar we zijn met een vrij grote groep dus niet iedereen kon presenteren, omdat ik niet gewend ben doordeweeks tot 2 uur op te blijven was ik heel blij dat ik niet aan de beurt ben gekomen. De rest van de dag ben ik bezig geweest met Labopdrachten maken en 's avonds hebben we bij ons in het apartement wat gedronken. (in het vervolg laat ik mijn facebook alleen niet meer mijn inloggegevens onthouden voor het geval ik wat ga koken in de keuken..)

Donderdag moest ik dan toch mijn presentatie houden en het voelde precies als de spreekbeurten in groep 7 en 8, voor de mensen die dat niet weten, ik ben absoluut geen ster in presentaties houden. (het wordt gelukkig wel beter) Ik was de helft vergeten en het was niet echt een lopend verhaal, maar ik heb het overleeft.
Na de presentatie had Adelina gevraagd of ik bij haar wou komen eten en ze heeft heerlijk gekookt! :)
uiteindelijk ben ik om half 10 weer naar huis gegaan en ben ik bijna gelijk gaan slapen.

Vrijdag heb ik mijn zweeds geoefent en heb een aantal online cursussen gevolgd verder ben ik ook de kaarten wezen halen voor het Halloweenfeest in kårhuset.
Dit weekend zijn twee vriendinnen van Kim op bezoek, dus hebben we in de avond samen gekookt, ik heb geprobeert om bitterballen te maken en die waren heel goed gelukt, verder hadden we 2 soorten Zweedse stampot en smörgåsarkakar gegeten en dat was ook heel lekker!
Daarna waren we uitgenodigd om bij een iemand thuis wat te komen drinken en dat was heel gezellig.

Zaterdag was het Halloweenfeest waar iedereen de hele week al over praat, 's ochtends heb ik behalve een rondje harlopen heel weinig gedaan, om een uur of 4 heb ik mijn Halloween kostuum aangetrokken en ben naar Gosia en Dominik gegaan, verder was ik ook uitgenodigd om bij Adelina in te drinken en dat was heel gezellig om half 11 zijn we naar kårhuset gegaan.
In kårhuset was het heel druk! bijna iedereen was verkleed en het was heel gezellig! Onze verwachtingen zijn zeker overtroffen, wat jammer was was dat kårhuset alsnog om 2 uur dicht ging, daarna waren we nog uitgenodigd voor een afterparty bij iemand thuis, daar ben ik binnen een uur weggegaan omdat ik zo moe was.

Vanochtend werd ik om half 10 wakker en kon niet meer slapen, ik ben dus maar gewoon blijven liggen :P uiteindelijk ben ik er om half 12 uitgegaan en behalve eten is dit reisverslag schrijven het eerste productieve wat ik heb gedaan vandaag.
Ik ga zometeen me weekschema maken en ff wat lezen, verder zal er weinig spectaculairs gebeuren, want de vriendinnen van Kim gaan morgen ochtend vroeg weer terug.

Dat was het weer voor deze week, volgende week heb ik mijn tentamen voor Network Security, ik ben heel benieuwd hoe die zal gaan, omdat de docent geen tentamen van vorig jaar heeft..
Spreek jullie Zondag/Maandag
Hej då

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 16903

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Zweden

Landen bezocht: