De reis - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu

De reis

Blijf op de hoogte en volg Bart

26 Augustus 2013 | Zweden, Sundsvall

Hoi allemaal,

ik ben nu al 3 dagen in Sundsvall en het begint al meer als thuis te voelen,
De eerste 2 dagen waren vrij hectisch, omdat ik nog helemaal niks had, ook was ik nog niet gewend om mensen aan te spreken in het Engels of Zweeds.

De reis hiernaar toe is goed gegaan, ik ben met het vliegtuig naar Stockholm gevlogen en heb vanaf daar 4 uur in de trein gezeten.
Ik had gehoord dat de kwaliteit van het spoornetwerk in Zweden veel beter is, maar toch deed het me heel erg denken aan NS.
(wisselen van sporen, vertraingen en heel slecht aangegeven)
ondanks dat die laatste vooral kwam doordat ik niet begreep wat ze zeiden ben ik heel erg blij geweest dat ik hier een extra uur voor had uitgetrokken.
In Sundsvall kon ik geen taxi vinden dus ben ik lopend naar me hostel gegaan, ik heb maar 1 iemand hoeven vragen hoe ik moest lopen en ik was super blij toen ik eindelijk in me bed lag.

vandaag ga ik een aantal foto's maken in en rond Sundsvall om me facebook op te leuken

ik zal volgende week ook weer een update geven
Hej da