Eindelijk! ;) - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu Eindelijk! ;) - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu

Eindelijk! ;)

Blijf op de hoogte en volg Bart

09 December 2013 | Zweden, Sundsvall

Hallo Allemaal,

Het heeft even geduurt, maar dan eindelijk sneeuw (dat blijft liggen), ik heb een deel van de foto's vanochtend al op facebook gezet, maar alles ziet er nu zo anders en mooi uit dat ik nog wel meer foto's ga maken, bovendien gaan we volgend weekend naar de kerstmarkt in Tallinn, Estland.
Ondanks dat de kerstsfeer er al lekker in zit met de sneeuw was deze week waarschijnlijk de laatste keer voor mij dat ik een rondje ga hardlopen in Zweden.. :(

Woensdag ochtend ben ik begonnen met een rondje te lopen, het was al vrij koud en glad, ik was dus niet verder gegaan dan een rondje om Nacksta, op de terug weg zag ik al 2 auto's die uit de kant moesten worden getrokken..
de rest van de dag heb ik alleen aan assignments gewerkt. Die avond begon het spontaan te sneeuwen en rond een uur of twee was de hele lucht wit van de sneeuw, je kon niks anders zien dan wit en
na één avond lag er al meer dan 10 cm sneeuw.

Donderdag niet veel anders gedaan dan lab assignments, 's middags had ik nog een les Web Programming, naar school lopen door de sneeuw is niet heel best als je nul profiel onder je schoenen heb.. een paar keer bijna uitgegeleden en het gaat een stuk langzamer.
's avonds hadden Chris en Adelina gevraagd om mee te gaan naar ICA, daarna heeft Chris voor ons pasta met kaas en bacon gekookt, ook deze keer smaakte het heel goed en was het weer super gezellig!

Vrijdag heb ik eerst naar de muziek van Adelina geluisterd, ze speelt piano en ze zou laten loren wat ze op het moment aan het oefenen was. Ondanks dat ik geen verstand heb van Klassieke muziekstromingen was ik erg onder de indruk over hoe goed ze speelt. Daarna heeft ze nog geprobeert mij wat te leren, maar met weinig succes.. :P
Daarna heb ik op school met mijn teamgenoot aan de opdracht voor Prototyping gewerkt. Toen ik 's avonds thuis was heb ik wat simpels gegeten en heb ik eerst een uur geslapen, daarna hadden we eerst een pre party bij Justin, hij had 2 vrienden uit Nederland over, daarna zijn we met zijn allen naar Oscar gegaan en het was super gezellig! Het is jammer dat we daar niet veel vaker heen zijn gegaan, de tent heeft een hele goede sfeer en met de groep was het heel gezellig.
Rond een uur of 2 waren Adelina en ik al terug gelopen naar huis, we waren beide moe en toen we eindelijk thuis waren zijn we meteen naar bed gegaan.

Zaterdag voelde het alsof het zondag was, ik ben dus tot een uur of 12 in bed blijven liggen en 's middags niet veel meer gedaan..
die avond was het een groot Capstoernooi in kårhuset, maar onze buurman had een feest georganiseerd dus wij hadden een hele goede reden om in Nacksta te blijven! Sowieso hadden de meesten van ons niet veel zin om door de kou te lopen, dus dat kwam goed uit. Het feest was net als de pre party vorige week heel gezellig! :D

Zondag hadden we afgesproken om een sneeuwballengevecht te houden op een veld bij Nacksta, want als er sneeuw ligt moet je er gebruik van maken :P Ik denk dat we het een uur uit gehouden voordat iedereen moe was, daarna hebben we gluhwein gedronken bij onze buren en uiteindelijk hebben we daar tot laat gezeten. zelf ben ik om 6 uur weg gegaan, omdat ik om 7 uur een afspraak bij de kapper had, ik geloof dat vorige keer kapper zeker 4 maanden geleden was, dus ik was er wel weer aan toe :P
toen ik terug kwam waren er meer mensen bij gekomen en het was wel gezellig, maar omdat ik de volgende dag om 8 uur les had ben ik 12 uur (al) weg gegaan.

Vandaag ben ik met weinig moeite opgestaan en de lessen voor Web Programming zijn altijd interessant, daarna heb ik al een paar foto's op facebook gezet en aan een online cursus gewerkt. vanavond zal er niet heel veel te beleven vallen, vroeg naar bed en morgen weer verder Assignments..

Dat was het weer voor deze week, ik kan alvast zeggen dat ik mijn update niet op zondag kan doen, omdat ik 's avonds terug kom van Estland, waarschijnlijk tot volgende week maandag,
Hej då

  • 09 December 2013 - 21:30

    Linda:

    En heel veel plezier in Estland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 551
Totaal aantal bezoekers 16898

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Zweden

Landen bezocht: