Bijna weekend ... - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu Bijna weekend ... - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu

Bijna weekend ...

Blijf op de hoogte en volg Bart

03 December 2013 | Zweden, Sundsvall

Hallo allemaal,

ik ben deze week weer later met mijn reisverslag, sorry daarvoor, ik ben er simpelweg niet aan toegekomen..

Dinsdag was een vrij productieve dag, ik ben begonnen met het maken van een aantal examens voor een online cursus, daarna geprogrammeerd en tussendoor Zweeds geleerd. aan het eind van de middag zijn we naar het centrum gegaan om een cadeau voor Kim te kopen, omdat ze die dag (ook) jarig was :)
Origineel als we zijn hebben we badspullen voor haar gekocht :P We hadden alles in een koektrommel, omdat ze altijd koekjes/cake bakt, ook hadden we zelf een speculaaspop voor haar gebakken, maar deze kwam niet in de buurt bij wat zij normaal maakt.
We hebben eerst samen gegeten en daarna verschillende soorten wodka gedronken, haar vriend had 4 verschillende soorten meegenomen vanuit Polen. Het was dus super gezellig op het laatst :P

Woensdag heb ik eerst weer een rondje hardgelopen, daarna zou ik eigenlijk verder gaan met mijn opdracht, maar in plaats daar van heb ik de keuken en hal opgeruimd, verder heb ik ongeveer een uur aan de opdracht gewerkt. 's avonds zijn we naar de film "Catching fire" geweest en het was een goeie film!

Donderdag en Vrijdag ben ik bezig geweest met de online examens, opdrachten en Zweeds verder heb ik niet heel veel gedaan.
Vrijdag avond zou ik eigenlijk vroeg naar bed gaan vanwege het Zweeds tentamen de volgende dag, maar Chris had gevraagd om wat te komen drinken in zijn appartement. Ik wist toen alleen nog niet dat hij het over een feest had, ik lag dus uiteindelijk rond een uur of 2 op bed.

Zaterdag ben ik er met veel moeite uitgekomen, ik moest er net als vorige keer om 7 uur uit en ik heb dus eerst ff koffie gezet! mijn Zweeds tentamen ging zoals verwacht heel goed, stom dat ik me de vorige keer had verslapen, dit had me een hoop tijd gescheeld deze zaterdag..
in de avond waren er meerdere feesten georganiseerd, zo was er een 90's feest aan de andere kant van Sundsvall en ik had met iemand afgesproken dat we eindelijk een keer naar Oscar/Allstar zouden gaan, ook was er een feest bij onze buren.
Ik heb eerst maar een uur geslapen, daarna hebben we wat gedronken bij onze buren en dat was heel gezellig, achteraf gezien konden we daar beter blijven. We zijn rond 10 uur naar het 90's feest gegaan en dat was niet heel geweldig, ik had er van te voren al weinig zin in, ook omdat het 50 minuten lopen is (door de kou). Daarna zouden we eigenlijk naar Oscar/Allstar gegaan, maar uiteindelijk zijn we toch weer naar kårhuset gegaan, daar hebben we een half uur buiten gestaan en zijn we uiteindelijk terug naar nacksta gelopen. Op de terug weg zijn we de helft van de groep kwijt geraakt en wisten we niet of ze nog ergens een afterparty zouden houden. We zijn dus naar ons appartement gegaan en hebben daar wat gedronken rond een uur of 6 is iedereen terug naar huis gegaan.

Zondag ochtend ben ik er om 9 uur weer uit gegaan, omdat er een kerstmarkt in het centrum was, daar zouden Adelina en ik samen heen gaan, maar omdat ze ook een opdracht moest inleveren heb ik haar eerst geholpen met die opdracht, rond een uur of 5 zijn we naar de kerstmarkt gegaan en het was super mooi! het centrum is nu al helemaal in de Kerststemming (ik moet weer ff een foto album op facebook zetten) toen we terug waren hadden we nog ongeveer 4 uur om de opdracht af te maken en uiteindelijk heeft ze hem een half uur voor 12 ingeleverd. Daarna zouden we eigenlijk nog een film kijken, maar daar zijn we niet meer aan toegekomen..

Maadag heb ik weer een rondje gelopen en de was gedaan, 's middags heb ik aan de opdracht gewerkt.
mijn teamgenoot voor Prototyping had gevraagd of ik Zondag met haar naar een speciaal Chinees restaurant in Sundsvall zou gaan, dat was alleen niet doorgegaan, dus zijn hebben we daar gisteren gegeten, het eten was goed te doen, maar het eten dat ze vorige week Zaterdag had gemaakt was véél beter!
De kamergenoot van Adelina is op het moment bezig met een speciaal project waarbij ze naaktfoto's moet maken van verschillende personen en ze had ons gevraagd om ook te poseren, het hoofd zou uit het beeld blijven en niet iedereen hoefde volledig naakt (het ging alleen om de contouren van het lichaam) toch was het wel een speciale ervaring :P

Vandaag had ik één les voor prototyping en voor de rest hebben we in de bibliotheek gezeten, vanavond staat verder niet heel veel op het programma, misschien gewoon weer een keer vroeg naar bed :)

Dat was het weer
tot volgende week

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 16901

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Zweden

Landen bezocht: