Sneeuw! ? - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu Sneeuw! ? - Reisverslag uit Sundsvall, Zweden van Bart Noordsij - WaarBenJij.nu

Sneeuw! ?

Blijf op de hoogte en volg Bart

21 Oktober 2013 | Zweden, Sundsvall

Hallo allemaal,

hier is weer een update van vorige week, deze week had ik besloten om minder uit te gaan, omdat de examens er aan komen :(

Woensdag avond na Zweedse les zou ik normaal naar kårhuset gaan voor Caps, maar in plaats daarvan heb ik basketbal gespeeld in de sporthal :O
Ik had om half 9 afgesproken om met 2 chinezen uit mijn klas te gaan basketballen, ze doen dat elke week en ze hadden gevraagd of ik mee wou spelen.
Ondanks dat de Chinezen uit onze exchangegroup meer bescheiden zijn dan de gemiddelde Zweed zijn ze wel heel aardig!
De groep bestond uit 20 mensen waarvan 10 Chinezen. (had ik niet verwacht bij basketbal)
na een warming up werd de groep in teams verdeeld die tegen elkaar moesten spelen, het was voor mij een tijd geleden dat ik een basketbal had aangeraakt, dus ik bakte er in het begin niks van, gelukkig werd het na de warming up al beter :P
Wat alleen jammer is, is dat ik nu weer last van me enkels heb! :@

Donderdag was niet heel speciaal, ben de hele dag bezig geweest met school en 's avonds köttbullar gegeten (Zweedse gehaktballen)
toen ik het eten aan het koken was begon het alleen te sneeuwen!
volgens mij hadden ze het gezegd in het weerbericht, maar ik ben niet gewend om al sneeuw te zien in ocktober.
Wat ik deze week ook heb gehoord is dat het dit jaar de koudste winter sinds "jaren" gaat worden, geen idee of het waar is, maar het moet -35
*C gaan worden :o

Vrijdag zijn we weer pizza wezen bakken bij Dominik en Gosia en dat was weer heel gezellig, verder hebben we niks speciaals gedaan.

Zaterdag zouden we eigenlijk naar het zwembad gaan, maar dit is weer niet door gegaan.. ik ben dus maar weer verder gegaan met huiswerk.
's avonds had Chris opnieuw een feest georganiseerd in zijn apartement, daar zijn we heen geweest en het was weer net zo gezellig als vorige week! Ik lag uiteindelijk om 4 uur in bed.

Zondag heb ik niet heel veel gedaan, ik en Adelina hebben Chris geholpen met opruimen, daarna zijn we naar ICA gegaan om eten te halen en 's avonds hebben we 2 films gekeken bij Gosia en Dominik.

Vandaag ben ik weer de hele dag naar school geweest ik ga zometeen ff snel wat koken, me presentatie voor Network Security voorbereiden en daarna vroeg naar bed.

Dat was het weer voor deze week, ik zal zondag/maandag weer een update schrijven,
Till nästa vecka!

  • 21 Oktober 2013 - 19:01

    Linda:

    Ha die Bart
    Steeds leuk om je verslagen te lezen. Volgens mij heb je het prima naar je zin.
    Is de sneeuw blijven liggen? Kun je straks skiën daar.
    Veel plezier nog
    Groet
    De dolletjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bart

Actief sinds 22 Aug. 2013
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 16897

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2013 - 23 Januari 2014

Studeren in Zweden

Landen bezocht: